Jak postupovat při nákupu:Obecná doporučení
V případě užívání léčivých přípravků, potravinového doplňků nebo při používání jiného objednávaného zboží se pečlivě seznamte s příbalovou informací nebo návodem.
Pokud máte pochybnosti, otázky ohledně zakoupených přípravků obraťte se na nás, nebo na svého lékaře.
Dovolujeme si upozornit naše zákazníky, že výrobky rozložené v jednotlivých kategoriích nabídky "doplňky stravy" nejsou léky, čili nemohou léčit Vaše zdravotní problémy.
Dovolujeme si doporučit nakupovat přes služby zásilkového prodeje léčivé přípravky nebo i jiné zboží, které dobře znáte a máte je již vyzkoušené.
Registrace
Registrace (Nová registrace) při nákupu a následné přihlášení jménem a heslem poskytuje následující výhody:
- Ušetříte čas (při opakovaných nákupech nemusíte vyplňovat adresu),
- Máte možnost prohlížet si své dřívější objednávky a případně je použít znovu.
- Všechny uvedené údaje považujeme za důvěrné, budou sloužit pouze pro použití v našem systému.
- Při zapomenutí přístupových údajů si jednoduše kliknutím na: Zapomenuté heslo na svůj e-mail necháte poslat svoje heslo a uživatelské jméno.
Výběr zboží
- Pro vyhledání zboží můžete využít seznamu rubrik v nabídce nalevo, kde jsou produkty rozděleny do rubrik. Pokud hledáte konkrétní zboží, využijte vyhledávání umístěné vlevo nahoře. Při zadávaní vyhledávání Vám naskakuje nápověda. Výsledky hledaní se objeví ve středu stránky.
- Další informace o produktu získáte po kliknutí na jeho název, kdy se Vám rozbalí další okno s podrobnějšími informacemi. Kliknutím na ikonku „KOUPIT“ se přípravek dostane do Vašeho nákupního košíku (v detailu zboží můžete změnit počet kusů)
- Budete-li objednávat některé položky častěji, stačí tento produkt vyhledat v sekci Historie objednávek (Po přihlášení pod Vaším jménem vpravo nahoře).
Nákupní košík
- Nachází se vpravo nahoře (obrázek nákupního košíku)
- Zde naleznete kompletní přehled o Vašich vybraných produktech včetně počtu kusů a celkové ceny. Ceny jsou vždy uváděny včetně rozpisu DPH. Můžete zde také přidávat a odebírat počty kusů produktů. Pro přechod k pokladně zvolte tlačítko „Vyplnit objednávku“. Přejete-li si pokračovat v nákupu, použijte vyhledávání nebo příslušnou rubriku nalevo.
Pokladna
- Do formuláře Pokladna se dostanete stiskem tlačítka „Vyplnit objednávku“ ve formuláři Váš nákupní košík.
- Zde naleznete formulář pro vložení údajů nutných k doručení Vaší objednávky. Pokud jste registrovaným zákazníkem, Vaše osobní údaje budou předvyplněny ve formuláři. Pokud si přejete zboží doručit na jinou adresu, vyplňte prosím adresu pro doručení. Uvedení e-mailu a telefonu je důležité pro řešení výjimečných situací při odeslání zásilky nebo reklamací.
- Pak zvolte u objednávky způsob, jakým si přejete Vaši objednávku převzít.
- Pro dokončení objednávky zvolte tlačítko „Rekapitulace“. Na následné stránce si Vše (zboží, cenu, kontaktní údaje, způsob dodání atd.) zkontrolujte, a pokud souhlasíte s obsahem a Obchodními podmínkami, objednávku odešlete stiskem tlačítka "ODESLAT OBJEDNÁVKU".
Potvrzení objednávky
- Po uskuteční Vaší objednávky Vám přijde během několika minut e-mail potvrzující přijetí Vaší objednávky. I dále budete pomocí e-mailu lékárny informováni o stavu objednávky. Pokud budete potřebovat, můžete na tento e-mail reagovat s Vaším požadavkem (změna objednávky, změna způsobu předání, zrušení položky apod.).
Historie objednávek
Všechny Vaše objednávky naleznete po přihlášení pod Vaším jménem vpravo nahoře "Historie objednávek".
Zde jsou viditelné Vaše objednávky a jejich stav.
Systém disponuje těmito stavy:
- Přijata ke zpracování - Vaše objednávka je zanesena v systému a čeká na zpracování
- Vyřizuje se - zboží je pro Vás objednáno z velkoskladu lékárny
- Připraveno k distribuci - Vaše objednávka je kompletní a je připravena k odeslání
- Expedováno - produkty z Vaší objednávky byly vyskladněny a odeslány na Vaši adresu
- Čekání na úhradu - Systém čeká na potvrzení bankovního převodu
- Osobní odběr - Objednávka je pro Vás připravena na zvoleném výdejním místě
- Zaplaceno - Objednávka je zaplacena a předána
- Storno - Vaše objednávka byla stornována.
Nastavení účtu
- Nastavení Vašeho uživatelského účtu naleznete po přihlášení pod Vaším jménem vpravo nahoře.
- Zde lze měnit nebo doplňovat údaje, které jste zadali při registraci.
Řešení problémů
Nemůžu vložit zboží do košíku.
Popis problému:
Při vkládání zboží do košíku se přidaný výrobek neobjeví v seznamu produktů v mém nákupním košíku.Řešení:
Pro nakupování v našem internetovém obchodě je nutné, aby Váš prohlížeč podporoval cookies. Zapnutí podpory cookies proveďte v menu prohlížeče.
Kontakt
V případě jiných problémů nás kontaktujte na informační lince +420 724 003 096 anebo na e-mail: talekarna@email.cz