NÁKUPNÍ KOŠÍK
Váš košík je prázdný
Jak postupovat při nákupu:

Obecná doporučení

  • V případě užívání léčivých přípravků, potravinového doplňků nebo při používání jiného objednávaného zboží se pečlivě seznamte s příbalovou informací nebo návodem.

  • Pokud máte pochybnosti, otázky ohledně zakoupených přípravků obraťte se na nás, nebo na svého lékaře.

  • Dovolujeme si upozornit naše zákazníky, že výrobky rozložené v jednotlivých kategoriích nabídky "doplňky stravy" nejsou léky, čili nemohou léčit Vaše zdravotní problémy.

  • Dovolujeme si doporučit nakupovat přes služby zásilkového prodeje léčivé přípravky nebo i jiné zboží, které dobře znáte a máte je již vyzkoušené.


Registrace

Registrace (Nová registrace) při nákupu a následné přihlášení jménem a heslem poskytuje následující výhody:

  • Ušetříte čas (při opakovaných nákupech nemusíte vyplňovat adresu),
  • Máte možnost prohlížet si své dřívější objednávky a případně je použít znovu.
  • Všechny uvedené údaje považujeme za důvěrné, budou sloužit pouze pro použití v našem systému.
  • Při zapomenutí  přístupových údajů si jednoduše kliknutím na: Zapomenuté heslo na svůj e-mail necháte poslat svoje heslo a uživatelské jméno. 

 


Výběr zboží

  • Pro vyhledání zboží můžete využít seznamu rubrik v nabídce nalevo, kde jsou produkty rozděleny do rubrik. Pokud hledáte konkrétní zboží, využijte vyhledávání umístěné vlevo nahoře. Při zadávaní vyhledávání Vám naskakuje nápověda. Výsledky hledaní se objeví ve středu stránky. 
  • Další informace o produktu získáte po kliknutí na jeho název, kdy se Vám rozbalí další okno s podrobnějšími informacemi. Kliknutím na ikonku „KOUPIT“ se přípravek dostane do Vašeho nákupního košíku (v detailu zboží můžete změnit počet kusů) 
  • Budete-li objednávat některé položky častěji, stačí tento produkt vyhledat v sekci Historie objednávek (Po přihlášení pod Vaším jménem vpravo nahoře).

Nákupní košík

  • Nachází se vpravo nahoře (obrázek nákupního košíku)
  • Zde naleznete kompletní přehled o Vašich vybraných produktech včetně počtu kusů a celkové ceny. Ceny jsou vždy uváděny včetně rozpisu DPH. Můžete zde také přidávat a odebírat počty kusů produktů. Pro přechod k pokladně zvolte tlačítko „Vyplnit objednávku“. Přejete-li si pokračovat v nákupu, použijte vyhledávání nebo příslušnou rubriku nalevo.

Pokladna

  • Do formuláře Pokladna se dostanete stiskem tlačítka „Vyplnit objednávku“ ve formuláři Váš nákupní košík.
  • Zde naleznete formulář pro vložení údajů nutných k doručení Vaší objednávky. Pokud jste registrovaným zákazníkem, Vaše osobní údaje budou předvyplněny ve formuláři. Pokud si přejete zboží doručit na jinou adresu, vyplňte prosím adresu pro doručení. Uvedení e-mailu a telefonu je důležité pro řešení výjimečných situací při odeslání zásilky nebo reklamací.
  • Pak zvolte u objednávky způsob, jakým si přejete Vaši objednávku převzít.
  • Pro dokončení objednávky zvolte tlačítko „Rekapitulace“. Na následné stránce si Vše (zboží, cenu, kontaktní údaje, způsob dodání atd.) zkontrolujte, a pokud souhlasíte s obsahem a Obchodními podmínkami, objednávku odešlete stiskem tlačítka "ODESLAT OBJEDNÁVKU".

Potvrzení objednávky

  • Po uskuteční Vaší objednávky Vám přijde během několika minut e-mail potvrzující přijetí Vaší objednávky. I dále budete pomocí e-mailu lékárny informováni o stavu objednávky. Pokud budete potřebovat, můžete na tento e-mail reagovat s Vaším požadavkem (změna objednávky, změna způsobu předání, zrušení položky apod.).

Historie objednávek

Všechny Vaše objednávky naleznete po přihlášení pod Vaším jménem vpravo nahoře "Historie objednávek".

Zde jsou viditelné Vaše objednávky a jejich stav.

Systém disponuje těmito stavy:

  • Přijata ke zpracování - Vaše objednávka je zanesena v systému a čeká na zpracování
  • Vyřizuje se - zboží je pro Vás objednáno z velkoskladu lékárny
  • Připraveno k distribuci - Vaše objednávka je kompletní a je připravena k odeslání
  • Expedováno - produkty z Vaší objednávky byly vyskladněny a odeslány na Vaši adresu
  • Čekání na úhradu - Systém čeká na potvrzení bankovního převodu
  • Osobní odběr - Objednávka je pro Vás připravena na zvoleném výdejním místě
  • Zaplaceno - Objednávka je zaplacena a předána 
  • Storno - Vaše objednávka byla stornována.

Nastavení účtu

  • Nastavení Vašeho uživatelského účtu naleznete po přihlášení pod Vaším jménem vpravo nahoře.
  • Zde lze měnit nebo doplňovat údaje, které jste zadali při registraci.

Řešení problémů

Nemůžu vložit zboží do košíku.

Popis problému:
Při vkládání zboží do košíku se přidaný výrobek neobjeví v seznamu produktů v mém nákupním košíku.

Řešení:
Pro nakupování v našem internetovém obchodě je nutné, aby Váš prohlížeč podporoval cookies. Zapnutí podpory cookies proveďte v menu prohlížeče.

 


Kontakt

V případě jiných problémů nás kontaktujte na informační lince +420 724 003 096 anebo na e-mail: talekarna@email.cz